26/2/16

Χαμός από τη δήλωση Γκλέτσου!!

Ένας άνθρωπος αποφάσισε να σπάσει τα ταμπού της ελληνικής τηλεόρασης γύρω από την ομοφυλοφιλία, αποκαλύπτοντας με περίσσεια άνεση και αφοπλιστική διάθεση το γεγονός ότι είχε στο παρελθόν ερωτική εμπειρία με άνδρα. Έτσι, λοιπόν, ο νυν Δήμαρχος Στυλίδας, Απόστολος Γκλέτσος, ομολόγησε live on camera στην εκπομπή "Βράδυ" την Τετάρτη που μας πέρασε, ύστερα από σχετική ερώτηση του Πέτρου Κωστόπουλου, ότι είχε κάποια στιγμή στη ζωή του ομοφυλοφιλική εμπειρία.






Α.Γ: Να σε ρωτήσω κάτι, με άντρα έχεις πάει;

Π.Κ.: Όχι.

Α.Γ.: Δηλαδή στην Ελλάδα μόνο εγώ έχω πάει και το λέω;

Π.Κ.: Το λες;

Α.Γ.: Βέβαια και το λέω!

Π.Κ.: Που το έχεις πει;

Α.Γ.: Εδώ, τώρα. Μόνο εγώ έχω πάει; Το ψάρι ψήνεται και από τις δύο πλευρές πάντα! Στην Ελλάδα ο μόνος που έχει πάει με άντρα είμαι εγώ, εντάξει!


Ξαφνικά η Ελλάδα μαθαίνει ότι ένας ομοφυλόφιλος ή ένας αμφισεξουαλικός άνδρας μπορεί να είναι ταυτοχρόνως αρρενωπός, "γνήσιο αρσενικό" και να "φοράει παντελόνια", ανεξάρτητα από τις σεξουαλικές του προτιμήσεις, ενώ η ειρωνική διάθεση του Απόστολου υπογραμμίζει την υποκρισία με την οποία αντιμετωπίζει η κοινωνία την ομοφυλοφιλία, αφού σίγουρα δεν είναι ο μοναδικός στην Ελλάδα με παρόμοιες εμπειρίες.

Το "αστείο" της μεγάλης ανακάλυψης περί ομοφυλοφιλίας, διαφορετικότητας και ομοφοβίας/τρανσφοβίας στην Ελλάδα, συνεχίζεται όχι μόνο στα κοινωνικά δίκτυα, αλλά και στις πρωινές τηλεοπτικές εκπομπές...




Το καλό της υπόθεσης είναι η ορατότητα που κερδίζουν τα lgbt θέματα στα μέσα ενημέρωσης, διότι μόνο μέσω της συζήτησης και της ανάλυσης, καταρρίπτονται τα στερεότυπα, οι μισαλλοδοξίες και η προπαγάνδα σε βάρος των lgbtqi πολιτών της κοινωνίας μας. Η αποδοχή έρχεται μέσω της κατανόησης, η οποία έρχεται μόνο μέσα από τον διάλογο και την πληροφόρηση. Η γνώση είναι δύναμη και η δύναμη εξασφαλίζει την ανεξαρτησία - ελευθερία από τα κέντρα και τα μέσα χειραγώγησης - ελέγχου.


Πηγή: zappit.gr








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου